dimecres, 21 de setembre del 2011

COMENÇA UN NOU CURS

Sembla que fa dos dies que el curs 2010-2011 va arribar a la fi... però NO! Les vacances d’estiu ja han acabat i comença un nou curs. 
Els alumnes de secundària de la classe dels ROURES volem donar-vos la benvinguda al nou curs, a TOTS, als que ja hi érem el curs passat i als nous companys d’aquest curs.
A més a més, també volem explicar el millor de les nostres vacances i alguns dels nostres propòsits pel nou curs:
v      El que més m’ha agradat d’ aquestes vacances ha estat quan he estat a Menorca; han estat unes vacances molt relaxa’ns i divertides.
El que espero d’ aquest curs es que em vagi bé amb les assignatures i amb els companys.
v      El que m’ha agradat més d’ aquest estiu és anar a Turquia amb la meva família i el que  espero d’ aquest curs es fer molts amic i aprovar totes les assignatures.
v      El que més m’ha agradat d’ aquest estiu ha estat anar a Itàlia amb els meus amics. Espero que aquest curs vagi bé  i poder obrir-me més cap als companys  
v      El que m’ha agradat d’ aquest estiu ha estat anar a PORTAVENTURA i aquest curs espero que les notes vagin bé.
v      El que més m’ha agradat aquest estiu és haver anat a Castellà i Lleó a veure la meva família i haver estat amb cavalls, vaques, ovelles i cabres i haver agafat la sembra de cebes, cireres, raïm, tomàquets i prunes...
v      El que més m’ ha agradat de les vacances d’ estiu  ha estat anar a Croàcia i el que espero d’ aquest curs és que vagi bé amb el companys
v      El que més m’ha agradat aquest estiu es haver anat a Lloret de Mar i el que espero d’aquest nou curs es aprovar totes les assignatures.
v      El que més m’ha agradat d’aquest estiu són les platges on he estat. El que espero aquest any es aprendre coses noves i passar-ho molt bé.

CLASSE DELS ROURES

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada